Mijn winkelwagen

Winkelwagen € 0,00

 GRATIS VERZENDEN:
vanaf € 75,00 
daaronder € 5,95 | meer info...

Uw winkelwagen is leeg

Welke soorten vlees en vis mag ik eten tijdens een eiwitdieet

Welke vlees en vis soorten zijn nu toegestaan en welke niet?

U mag bij het eiwitdieet vanaf fase twee vlees en vis eten. Nu mogen natuurlijk niet alle soorten vlees en vis gebruikt worden tijdens het dieet. Om het voor u zo makkelijk mogelijk te maken, hebben wij hier neergezet welke vlees en vis soorten u wel, zij het beperkt, mag eten vanaf fase twee.

Vanaf fase 2 kunt u een keuze maken uit de onderstaande producten. U mag maximaal 100 tot 150 gram per dag gebruiken.

 


Gevogelte (borst en bil) en wild :

Duif, fazant, kalkoen, kip (geheel), konijn, struisvogel

 

 


Vis :

Coquilles, forel, garnalen, griet, kabeljauw, krab, kreeft, rog, roodbaars, schelvis, schol, tarbot, tong, tonijn, wijting, witvis

Eenmaal per week mag je een stukje :

Haring, makreel, paling, sardienen, sprot, zalm 

 

 


Vlees :

Biefstuk, entrecote, haaskarbonade, kalfsgehakt, kalfskotelet, kalfslapje, kalfsoester, lamsvlees, paardenvlees (alle soorten), ribkarbonade, rundergehakt,  runderhaas (filet), rosbief, schenkel, schouderkarbonade, varkenshaas

Vleesvervanger :

Ei (2 stuks), GoodBite braadworst, GoodBite Frankfurters, GoodBite rul gehakt, quorn, tempé,  tofu, valess

 

 


Beleg :

Casselerrib, filet american, fricandeau, ham, hüttenkäse, kaas (10+ of 20+), kalkoen, kip, ossenworst, rookvlees, rosbief,  smeerkaas 20+, Zwitserse strooikaas 

 

Kijk ook hier eens voor meer uitleg over het eiwitdieet:

Het eiwitdieet van Dieetland
Welke fases zijn er
Uitleg per fases in het eiwitdieet
Welke groenten mag ik eten
Welke soorten vlees en vis mag ik eten
Welke fruit en zetmeelproducten mag ik eten
Problemen tijdens het eiwitdieet
Wanneer kan ik het dieet beter niet volgen
BMI
Veelgestelde vragen

 

KLIK HIER voor de homepagina