Mijn winkelwagen

Winkelwagen € 0,00

 GRATIS VERZENDEN:
vanaf € 60,00 
daaronder € 3,95 | meer info...

Uw winkelwagen is leeg

Eiwitrijk dieet

Eiwitrijk dieet

Een eiwitrijk dieet is een doeltreffende manier om af te vallen. Niet voor niets volgen veel mensen deze gezonde en voedzame voedingswijze. Het basisprincipe is dat u veel hoogwaardige eiwitten eet en de consumptie van koolhydraten sterkt vermindert, waarbij u dagelijks minimaal 1,5 liter water en ruime porties verse groenten neemt. Doordat uw inname van koolhydraten erg beperkt is, zoekt uw lichaam naar andere bronnen van energie. Ongeveer 48 uur nadat u aan het dieet bent begonnen, schakelt het over op vetverbranding, waardoor uw afvalproces van start gaat. Ketosestrips zijn in deze fase een praktisch hulpmiddel: ze meten of uw lichaam al dan niet in ketose is.

Volop variatie

Volgt u dit dieet, dan is het belangrijk dat u uw maaltijden en tussendoortjes over zes dagelijkse eetmomenten verdeelt. U eet dus regelmatig en krijgt op deze manier geen hongergevoel. Bij Dieetland vindt u een ruim assortiment producten voor uw eiwitrijk dieet: voedingsmiddelen voor de ochtend-, middag- en avondmaaltijd en tussendoor. Daarnaast verkopen we diverse dranken met een verlaagde hoeveelheid koolhydraten. Lekker zelfgebakken brood voor het ontbijt, smaakvolle omeletten voor de lunch en diverse soepen, sauzen, dressings, pasta’s voor het diner bijvoorbeeld. Met de verschillende artikelen kunt u elke dag iets anders op tafel zetten, zodat de eiwitrijke voeding niet snel verveelt en u het dieet makkelijker volhoudt.

Eiwitrijk dieet: de voordelen

Eiwitrijk eten heeft meerdere pluspunten. Het zorgt onder andere voor een goed gevoel van verzadiging, waardoor u tijdens uw ontbijt, lunch en diner minder eet en tussendoor minder snel trek hebt. U zit sneller en langer vol, om het maar eens simpel te zeggen. Het verteren van eiwitten kost bovendien veel energie, waardoor meer vet wordt verbrand. Uw lichaam is door de hoogwaardige eiwitten ook nog eens beschermd tegen spierverlies. Wat op zich al een pluspunt is, maar ook omdat spieren veel energie verbruiken, wat een positief effect op uw vetverbranding heeft.

Artikelen 1 tot 24 van 477 in totaal

Van hoog naar laag sorteren
per pagina

Pagina:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5

Artikelen 1 tot 24 van 477 in totaal

Van hoog naar laag sorteren
per pagina

Pagina:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5

Eiwitrijk dieet

Een eiwitrijk dieet is een doeltreffende manier om af te vallen. Niet voor niets volgen veel mensen deze gezonde en voedzame voedingswijze. Het basisprincipe is dat u veel hoogwaardige eiwitten eet en de consumptie van koolhydraten sterkt vermindert, waarbij u dagelijks minimaal 1,5 liter water en ruime porties verse groenten neemt. Doordat uw inname van koolhydraten erg beperkt is, zoekt uw lichaam naar andere bronnen van energie. Ongeveer 48 uur nadat u aan het dieet bent begonnen, schakelt het over op vetverbranding, waardoor uw afvalproces van start gaat. Ketosestrips zijn in deze fase een praktisch hulpmiddel: ze meten of uw lichaam al dan niet in ketose is.

Volop variatie

Volgt u dit dieet, dan is het belangrijk dat u uw maaltijden en tussendoortjes over zes dagelijkse eetmomenten verdeelt. U eet dus regelmatig en krijgt op deze manier geen hongergevoel. Bij Dieetland vindt u een ruim assortiment producten voor uw eiwitrijk dieet: voedingsmiddelen voor de ochtend-, middag- en avondmaaltijd en tussendoor. Daarnaast verkopen we diverse dranken met een verlaagde hoeveelheid koolhydraten. Lekker zelfgebakken brood voor het ontbijt, smaakvolle omeletten voor de lunch en diverse soepen, sauzen, dressings, pasta’s voor het diner bijvoorbeeld. Met de verschillende artikelen kunt u elke dag iets anders op tafel zetten, zodat de eiwitrijke voeding niet snel verveelt en u het dieet makkelijker volhoudt.

Eiwitrijk dieet: de voordelen

Eiwitrijk eten heeft meerdere pluspunten. Het zorgt onder andere voor een goed gevoel van verzadiging, waardoor u tijdens uw ontbijt, lunch en diner minder eet en tussendoor minder snel trek hebt. U zit sneller en langer vol, om het maar eens simpel te zeggen. Het verteren van eiwitten kost bovendien veel energie, waardoor meer vet wordt verbrand. Uw lichaam is door de hoogwaardige eiwitten ook nog eens beschermd tegen spierverlies. Wat op zich al een pluspunt is, maar ook omdat spieren veel energie verbruiken, wat een positief effect op uw vetverbranding heeft.