Mijn winkelwagen

Winkelwagen € 0,00

 GRATIS VERZENDEN:
vanaf € 60,00 
daaronder € 3,95 | meer info...

Uw winkelwagen is leeg

Koolhydraatarm dieet

Koolhydraatarm dieet

Koolhydraten is een verzamelnaam voor verschillende soorten suikers zoetstoffen en zetmeel die in ongezonde producten als koek, snoep en chips, maar ook in basisvoedingsmiddelen als brood, pasta en aardappelen zitten. Ideaal om af te vallen. Of om op gewicht te blijven nadat u een dieet heeft gevolgd. Bij een koolhydraatarm dieet wordt de inname van koolhydraten beperkt. Om af te vallen dient u minder koolhydraten te eten dan het lichaam nodig heeft, zodat het op zoek gaat naar andere energiebronnen. Begint u met koolhydraatarm eten, dan schakelt uw lichaam na ongeveer 48 uur over op de verbranding van vet, waardoor u af gaat vallen.

Effectief en makkelijk toepasbaar

De bedenker van het koolhydraatarm dieet is de Amerikaanse cardioloog dr. Atkins. Zijn succesvolle afvalmethode heeft in de loop der jaren steeds meer aanhangers gekregen. Voor veel mensen blijkt het een effectieve en makkelijk toepasbare manier om gewicht te verliezen. Natuurlijk vraagt koolhydraatarm eten om enige discipline en aanpassingen in uw eetpatroon, maar door de speciale producten, lekkere gerechten en vele variatiemogelijkheden is het zeker niet moeilijk vol te houden.

Koolhydraatarm eten: wat eet u?

Voor een koolhydraatarm dieet zijn speciale producten met een verlaagde hoeveelheid koolhydraten verkrijgbaar, zowel voor ontbijt, lunch, diner als tussendoor. In de webshop van Dieetland vindt u onder andere shakes en repen, maar ook pasta, pannenkoeken, wraps, soepen, sauzen en dressings, omeletten, broodmixen, muesli, koekjes, suikervrij snoep, beleg en verschillende dranken. Daarnaast kunt u ook koolhydraatarm eten uit de reguliere supermarkt nemen zoals vis, vlees en veel verse groenten. Uiteraard is het ook belangrijk om voldoende (minstens 1,5 liter per dag) te drinken.

Gemak, duidelijkheid en afwisseling

Het koolhydraatarme dieet bestaat uit vier fases: oplopend van streng tot minder streng. Bij de vierde en laatste fase weet u met welke hoeveelheid koolhydraten u levenslang een stabiel gewicht kunt houden (de koolhydratenbalans). Veel mensen blijven vanwege het gemak, de duidelijkheid en afwisseling ook dan gebruik maken van de producten in de webshop.

Artikelen 1 tot 24 van 523 in totaal

Van hoog naar laag sorteren
per pagina

Pagina:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5

Artikelen 1 tot 24 van 523 in totaal

Van hoog naar laag sorteren
per pagina

Pagina:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5

Koolhydraatarm dieet

Koolhydraten is een verzamelnaam voor verschillende soorten suikers zoetstoffen en zetmeel die in ongezonde producten als koek, snoep en chips, maar ook in basisvoedingsmiddelen als brood, pasta en aardappelen zitten. Ideaal om af te vallen. Of om op gewicht te blijven nadat u een dieet heeft gevolgd. Bij een koolhydraatarm dieet wordt de inname van koolhydraten beperkt. Om af te vallen dient u minder koolhydraten te eten dan het lichaam nodig heeft, zodat het op zoek gaat naar andere energiebronnen. Begint u met koolhydraatarm eten, dan schakelt uw lichaam na ongeveer 48 uur over op de verbranding van vet, waardoor u af gaat vallen.

Effectief en makkelijk toepasbaar

De bedenker van het koolhydraatarm dieet is de Amerikaanse cardioloog dr. Atkins. Zijn succesvolle afvalmethode heeft in de loop der jaren steeds meer aanhangers gekregen. Voor veel mensen blijkt het een effectieve en makkelijk toepasbare manier om gewicht te verliezen. Natuurlijk vraagt koolhydraatarm eten om enige discipline en aanpassingen in uw eetpatroon, maar door de speciale producten, lekkere gerechten en vele variatiemogelijkheden is het zeker niet moeilijk vol te houden.

Koolhydraatarm eten: wat eet u?

Voor een koolhydraatarm dieet zijn speciale producten met een verlaagde hoeveelheid koolhydraten verkrijgbaar, zowel voor ontbijt, lunch, diner als tussendoor. In de webshop van Dieetland vindt u onder andere shakes en repen, maar ook pasta, pannenkoeken, wraps, soepen, sauzen en dressings, omeletten, broodmixen, muesli, koekjes, suikervrij snoep, beleg en verschillende dranken. Daarnaast kunt u ook koolhydraatarm eten uit de reguliere supermarkt nemen zoals vis, vlees en veel verse groenten. Uiteraard is het ook belangrijk om voldoende (minstens 1,5 liter per dag) te drinken.

Gemak, duidelijkheid en afwisseling

Het koolhydraatarme dieet bestaat uit vier fases: oplopend van streng tot minder streng. Bij de vierde en laatste fase weet u met welke hoeveelheid koolhydraten u levenslang een stabiel gewicht kunt houden (de koolhydratenbalans). Veel mensen blijven vanwege het gemak, de duidelijkheid en afwisseling ook dan gebruik maken van de producten in de webshop.